Utolsó frissítés:
2012. Jan. 25.
Szólj hozzá Te is!
Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.
Üdvözlettel
Évi
Hozzászólás a vendégkönyvhöz: |
Keresés a vendégkönyvben:Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.Leggyakrabban keresett témák: levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll |
|
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 Tovább >>
Név: Palotai Tibor
Dátum: 2010-09-05 17:08:14
Hozzászólás:
Szerbusz Gabi Vagyok !
Nagyon el vagy szállva magadtól , pedig a java körmök amiket csináltál, ha azok a te képeid akkor nem tudom elképzelni honnan szerezted azt a rengeteg oklevelet.
Indoklás : nem megbántásból írom ,de szoktam nézegetni a feleségem ugymond konkurenciáit , de látom nincs mitől félni , ugyan neki nincs oklevele sem ,de az övé sokkal szebb.
Sajnos van még mit tanulnod nézd meg közelről a munkáid, a diszitéssel nincs is baj, de a formák vazze minden ujjon más és más ugye gondolom fő a változatosság.
Tanács : nyugodtan használhatod a reszelőt is mert így ez szar vazze.. Vagy ne irj a felmagasztalásodra hülyeséget..
Sok sikert.
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-05 18:31:48
Hozzászólás:
Kedves Tibor vagy Gabi vagy valójában hogy is hívnak?
Bizonyos szempontból igazat kell adjak neked, valóban van a képek között jó pár olyan munka, ami tele van igen látványos hibával, ám ezek nagy része 6-8 évvel ezelőtt készültek. Többször gondoltam már rá, hogy ezeket a régi munkáimat leszedem az oldalról, de végül is mindig amellett döntöttem, hogy maradjanak fent. Először is nem akarom őket letagadni, csak azért, mert ezeket kezdő koromban készítettem és amikor egy-egy tanuló kétségbeesik, hogy miért nem megy neki, legalább meg tudom mutatni, hogy nekem sem ment rögtön.
Másodszor, ezek rengeteg olyan egyszerű mintát tartalmaznak, amiket sokan szívesen nézegetnek, ötletet merítenek belőlük, arra pedig sem időm sem energiám, hogy ezeket újra, technikailag korrekt körmökön készítsem el. Valószínűleg az lesz erre a megoldás, hogy rendszerezve lesznek és fel lesz tüntetve a készítés időpontja.
Én is szoktam nézegetni körmösök munkáit, de szerencsére nagyon sokukkal jóban vagyok, így ők nekem nem konkurenciáim, hanem barátaim, jó ismerőseim vagy éppen a tanítványaim. A konkurenciát pedig legyen az bárki, nem lebecsülni kell, hanem tanulni tőle, mert hidd el mindenkitől van mit.
Név: Borda Beatrix
Dátum: 2010-09-03 13:40:07
Hozzászólás:
Szia Évi!
Kezdő vagyok azt szeretném kérdezni, hogy milyen ecsetet vegyek zselé és porcelánhoz, illetve porcelán virág készítéséhez,akril festéshez?Pearl ecsetekre gondoltam a strasszos változataira.
Milyen anyaggal kezdjek dolgozni a cristal nails-ot vagy Pear-t ajánlod?
Köszönöm előre is Bea.
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:31:26
Hozzászólás:
Kedves Bea!
A Pearles ecsetek jók lesznek. Zseléhez szinte mindegy, hogy hol veszed, porcelánnál érdemes minőségi ecsetet venni, de mivel ezek elég drágák, ha kezdő vagy, akkor érdemes várni vele egy kicsit, mert könnyen tönkre lehet tenni őket, így jobb, ha nem egy 10e-res ecsettel teszed meg.
Porcelán virághoz én Kolinsky #4-et, akrilhoz pedig Kolinsky #2-őt.
Anyagválasztásnál első sorban azt kell eldöntened, hogy milyen árkategóriájú anyagot szeretnél és azokból néhány próbacsomagot kipróbálni, hogy melyik áll neked kézre.
Név: Melinda
Dátum: 2010-09-01 15:34:57
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Szeretném megkérdezni, hogy mikor két színű szabadszélt készítesz, PL. fehér-csillám akkor teljesen megépíted a fehéret és úgy rá a másik színt, mondjuk az egyik oldalra?
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:31:12
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
Ez attól függ. Ha vékony kell felvinni a második színt, akkor az elsőre rámegy, ha vastagabban, akkor mellé.
Név: mimi
Dátum: 2010-09-01 11:27:43
Hozzászólás:
Szia!Nekem olyan problémám lenne ,hogy mükörmömet még,csak csak megtudom csinálni,de,nagyon hullámos a felülete,csiszoltam belöle de akkor el vékonyodott nagyon,mit tegyek?
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:31:12
Hozzászólás:
Kedves Mimi!
Ezek szerint, akkor mégsem tudod megcsinálni. Nem olyan könnyű, mint a milyennek tűnik. A felületnek anyagfelvitel után simának kell lennie és a reszeléssel csak finomítunk rajta. Javaslom, bízd inkább szakemberre.
Név: Farda Zsanett
Dátum: 2010-08-31 17:23:12
Hozzászólás:
Szia!Nekem olyan gondom volna,h volt saját köröm építésem és az az igazság,szinte havonta egyet eltörtem.Meg levetettem mert a körmösöm géppel csiszolta és már szörnyen vékonyak voltak a körmeim.Fizikai munkát végzek és igazából az volna kérdésem,h szerinted melyik köröm anyagod érné meg nekem feltenni.Nem lehet,h a porcelán tartósabb lenne?Egyáltalán törhet ilyen sűrűn a köröm?Vagy esetleg a körmösöm munkájával volt baj?Válaszodat előre is köszönöm
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:30:34
Hozzászólás:
Kedves Zsanett!
Elképzelhető, hogy a körmösöd hibája volt,mert sokszor találkozom olyannal, hogy statikailag hibás körmöt készítenek, ettől függetlenül elképzelhető, hogy érdemes lenne porcelánnal próbálkozni, mert saját tapasztalatom szerint strapabíróbb.
Az, hogy nagyon el van vékonyodva a körmöd, azt jelenti, hogy túlságosan erősen lett megreszelve, ez viszont biztos a körmös hibája.
Név: Anett
Dátum: 2010-08-31 16:09:41
Hozzászólás:
Szia!
Szeretném megkérdezni, hogy mi a véleményed az Esthetic zselékről és termékekről?
Köszönöm válaszod
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:30:34
Hozzászólás:
Kedves Anett!
Sajnos nem próbáltam, így nem ismerem őket.
Név: kika
Dátum: 2010-08-31 07:57:21
Hozzászólás:
Szia,tegnap két nöcim volt és mindakettönek a az elsö,és a többi réteg felvitele után is ,mikor a lámpába tették a kezüket,szószoros értelembe kiáltoztak????Lereszeltem a sajáto ugyanúgy csináltam magamnak is és semmi,mi a gond....Mit lehet iljenkor tenni....
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:30:06
Hozzászólás:
Kedves Kika!
Elképzelhető hogy az ő körmük vékonyabb, vagy el volt reszelve, de az is elképzelhető, hogy csak érzékenyebb.
Név: mili
Dátum: 2010-08-31 03:28:12
Hozzászólás:
szia azt is szeretnem kerdezni, hogy mikor felrakjuk a francia feher tipet atker reszelni, bojhositani a tipet hogy erdes legyen? Vagy csak egyszeruen felragasszuk, majd felkenunk tapadaselosegitot es johet is a zsele? Koszonom szepen elore is avalaszod, szia
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:30:06
Hozzászólás:
Kedves Mili!
Természetesen meg kell mattítani, mert máshogy nem tapadna rá az anyag.
Név: Csalami Nóra
Dátum: 2010-08-30 18:28:34
Hozzászólás:
Kedves Évi! Érdeklődni szerenék arról hogy ha nekem megvan a műkörmös alapcsomag és neked ugyebár szeptemberbe indul ez a képzés akkor az alapcsomag kivételével mennyibe kerülne? Ha tudsz E-mailba kérem a válaszod! üdvözlettel: Nóri
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:29:38
Hozzászólás:
Kedves Nóra!
Írtam emailt.
Az alapcsomagból az anyagokat akkor tudjuk elfogadni, hogyha azok olyan anyagok, amivel mi is oktatunk. Erre azért van szükség, mert minden anyagcsalád máshogy viselkedik és nagyon megnehezítené az oktatást és a tanulást az, ha minden tanuló másféle anyaggal dolgozni, ami nem biztos, hogy úgy viselkedik ahogy én azt bemutatom.
Az eszközök tekintetében egyeztetés szükséges, hogy a meglévőek közül mely eszközöket tudjuk elfogadni.
Név: kika
Dátum: 2010-08-30 10:44:33
Hozzászólás:
Szia,a képeid alapján tanultam meg a körömépitést,eggy a gond,a zselés körömépités,vagy hosszabitás mindig oljan csúnja bunkó a végük,csúnja vastag miért,ha nemkenjek rá eleget akkor pedig lefelélóg....köszi
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:29:38
Hozzászólás:
Kedves Kika!
Nagy valószínűséggel a sablonod bukik lefele, ezért hajlik a köröm. Emeld feljebb egy picit és akkor nem kell olyan sokat rátenned.
Név: Kata
Dátum: 2010-08-30 10:26:18
Hozzászólás:
Kedves Évi,
Szeretnék stiletto tipet feltenni egy vendégemnek. De még sosem ragasztottam ilyet. Segítenél nekem, hogy tudom felhelyezni?
Nagyon Köszönöm!
Kata
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:29:05
Hozzászólás:
Kedves Kata!
Ugyan úgy kell felhelyezni, mint egy normál francia tipet és utána ugyan úgy kell dolgozni vele dolgozni, mint egy normál tipel. Mattítás, egybereszelés, stb.
Név: Melinda
Dátum: 2010-08-29 15:21:52
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Nagyon hasznos volt a zselés technikai tanfolyam! Nagyon jól éreztem magam, és rengeteget segített a tanfolyamon tanultak! Kár, hogy az alap képzésekben ezeket a kis praktikákat nem mutatják meg! :( Érdeklődnék, hogy porcelán díszítő tanfolyam mikor várható Budapesten? Illetve az \"így látom\" rovatba beküldött munkám megjelenik?Ha nem, megköszönném, ha e-mail-ben néhány szó erejéig értékelnéd!
Előre is köszönöm!Jó munkát!
Foor Melinda
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:29:05
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
Köszönöm, örülök, hogy tetszett!
Ez ősz a versenyek miatt sajnos nagyon zsúfolt. Van rá esély, hogy miután beosztottam a felkészülési időpontjaimat befér még egy két továbbképzés, ez pár héten belül fog kiderülni.
Az „Így látom”-ba fel fog kerülni, de a Monacoi világbajnokság miatt kicsit másra kellett koncentrálnom, de most lesz egy kis időm az oldallal foglalkozni.
Név: Mili
Dátum: 2010-08-28 19:57:56
Hozzászólás:
Szia, lenne meg egy kerdesem, amit elfelejtettem leirni, hogy a francia feher tipet ha felragasztottuk, rakhatunk fele koromagymeghosszabbitos zselet, ugy hogy meg is hosszabbitjuk, es a tipre i kerul zsele majd fole a fedoreteg? Vagy ugy csunya marad feherzsele nelkul?
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:28:34
Hozzászólás:
Kedves Mili!
Elméletileg meg lehet csinálni, de szerintem nem lesz túl szép a végeredmény, akkor inkább rendesen fehér zselével.
Név: Mili
Dátum: 2010-08-28 19:28:23
Hozzászólás:
Szia Evi nagyon szepek amiket csinalsz. Szeretnem toled megkerdezni, miutan az iskolaban ahol tanultam nem reszleteztek, meg nem is mutattak, hogy kell csinalni, hogy a francia tippel hogy kell zseles mukormot csinalni? Elokeszitem a kormot, felrakom a feher francia tipet, es utana 2 reteg atlatszo zsele? Majd atreszeljuk a kormot stb fenyzsele...
Koszonom elore is a valaszod sziaa
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:28:34
Hozzászólás:
Kedves Mili!
Igen, így kell, ami még kimarad, az a tip mattítása és az előkészítő anyagok. A zselénél pedig nem két vékony réteg, hanem alapréteg és C ív, mint normál köröm esetén.
Név: Kovács Anett
Dátum: 2010-08-28 13:43:45
Hozzászólás:
Szia Évi!
2 kérdésem lenne.
Cleanser-rel fixáltam eddig a zselés körmöt. Azt hallottam aceton mentes körömlakk lemosóval is lehet. Te melyiket ajánlod?
Zselés ecsetmosó folyadékot érdemes használni az ecseteknek vagy használat után csak simán töröljem ki az ecseteket.
Köszönöm segítséged!
Anett
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-28 19:10:39
Hozzászólás:
Kedves Anett!
Fixáláshoz valamilyen alkoholtartalmú folyadékot kell használni, én pl. lakklemosót szoktam, de pl jó a 70% alkohol is.
Ecsetmosókat én nem szoktam ajánlani se zselé se porci esetében, mert tönkreteszik a szőrt. Ha kitörlöd az ecsetedet és munka közben is vigyázol rá, akkor nincs szükség rá.
Név: Timi!
Dátum: 2010-08-27 23:14:22
Hozzászólás:
Szia Évi! A kérdésem,hogy az Edge körömnél a sablont a két szélén és középen hajlitod meg? Köszönöm.
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-28 19:10:24
Hozzászólás:
Kedves Timi!
Igen, ezen a 3 helyen van a sablonban törés.
Név: Éva
Dátum: 2010-08-27 22:01:37
Hozzászólás:
Szia Évi!
Problémám a következő: fényzseléfelvitele (úgy tudom egész vékony rétegben kell) és lámpázása után bármennyi idő elteltével a fényzselé itt-ott bemattul. Mitől van ez?
Valamint saját köröm megerősítéséhez milyen alapzselét ajánlatos választani? Próbálkoztam sima építővel (közepesen sűrű/lágy)de egyszerűen elvát az építés a természetes köröm szabadszélétől. Mintha egyáltalán nem kapaszkodna az anyag a körömlemezbe pedig az előkészítésre ugyanúgy odafigyelek mint az építésnél.
Előre is köszönöm válaszod.
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-28 19:10:24
Hozzászólás:
Kedves Éva!
A részleges bemattulást vagy az okozza, hogy gyengék a csövek a lámpádban, vagy nem jó minőségű a fényzselé.
Normál esetben semmilyen különleges alapzselére nincs szükség, én ugyan avval szoktam készíteni, mint amivel építek. Esetleg próbálj valami jobb minőségűt használni alaprétegként.
Név: Bianka
Dátum: 2010-08-27 20:05:48
Hozzászólás:
Szia Évi
Igen biztos, hogy a körmösöm reszelte el ilyen vékonyra, mert már amikor ott helyben reszelte már akkor éreztem, hogy eléggé érzékeny lett az az újjam, még az uv lámpa alatt is az az egy ujjam fájt csak!:S emlitettem is a körmöslánynak, mig ő erre azt felelte, hogy ebből nem lesz probléma.
Probléma tényleg nem lesz?
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-28 19:09:41
Hozzászólás:
Kedves Bianka!
Probléma nem lesz belőle, csak egy kicsit kellemetlen érzés, attól függően. Esetleg japán manikűrt csináltass valahol, mert az rövid távon is erősíti a körmöt.
Név: Dori
Dátum: 2010-08-27 04:34:25
Hozzászólás:
Szia Évi!
Azt szeretném kérdezni,hogy lehet e rögtön első rétegnek körömágyhosszabbító zselét rakni saját köröm erősítésénél?Köszi a választ előre is!
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-28 19:09:41
Hozzászólás:
Kedves Dóri!
Nem, mert nem jó a tapadása, mindig kell alá egy alapréteg.
Név: Farkas Kata
Dátum: 2010-08-26 21:18:37
Hozzászólás:
Szia Évi!
Nagyon tetszik ez a web oldal már 2 napja bukkantam rá, de nem bírom ki,hogy ne nézegessek át minden egyes kis zeg-zugot.Mindig is érdekelt a körmözés és a kéz ápolás.Aranyos, hogy minden egyes pillanatról van egy képed.Tegnap már le is mértem a körmeimet kíváncsiságból és úgy örültem mert a 12mm és 14mm közé esik soha nem gondoltam volna,hogy ezt így kell mérni sok új dolgot tanultam ezen a dolgon és egyre inkább tetszik a kézápolás is!!!!Jó látni olyan embereket akik szeretik a szakmájukat és rajtad látszik, hogy szereted amit csinálsz.Üdvözlettel Kata
Válasz a hozzászólásra:
Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-26 23:15:56
Hozzászólás:
Kedves Kata!
Köszönöm szépen! Utóbbi időben nem volt túl sok időm foglalkozni vele és elég sok anyag van, ami feltöltésre vár. De jövő héten készül majd egy érdekes beszámoló a Világbajnokságról Monacóból. :)
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 Tovább >>
















